Έζησε
στα χρόνια
που βασιλιάς
ήταν ο Ονώριος,
δεύτερος γιος
του Μεγάλου Θεοδοσίου. Οι γονείς
της, ευγενείς και πλούσιοι, την
πάντρεψαν σε μικρή ηλικία και απέκτησε
δύο παιδιά. Όμως μεγάλες
δοκιμασίες την περίμεναν. Την μητρική
της καρδιά σπάραξε ο θάνατος των δυο
παιδιών της. Μετά από λίγο και εντελώς ξαφνικά, πέθανε και ο σύζυγός της. Και για να γεμίσει το πικρό ποτήρι
της λύπης, χάνει και τους
γονείς
της. Οι στιγμές δύσκολες. Ποιος θα την παρηγορήσει;
Μα ποιος άλλος; Ο Λόγος
του Θεού, που λέει: «τη ελπίδι
χαίροντες, τη θλίψει υπομένοντες, τη προσευχή προσκαρτερούντες». Δηλαδή, η ακλόνητη
ελπίδα σας στα μέλλοντα αγαθά,
να σας γεμίζει χαρά και να σας ενισχύει
για να δείχνετε υπομονή στην θλίψη. Και να επιμένετε στην
προσευχή, συνεχίζει ο Λόγος του Θεού, από την οποία θα λαμβάνετε σπουδαία
βοήθεια στις δύσκολες περιστάσεις της ζωής
σας.
Έτσι
και η Μελάνη, αδιάφορη για τις κοσμικές απολαύσεις, αποσύρθηκε σε ένα εξοχικό
της
κτήμα, όπου αφοσιώθηκε στην
μελέτη και την προσευχή. Εκεί επίσης καλλιγραφούσε
ιερά βιβλία και τα έδινε να τα διαβάζουν οι πιστοί.
Διέθεσε όλη της
την περιουσία για την ανακούφιση των φτωχών και ασθενών.
Και
αφού επισκέφθηκε πολλούς τόπους
βοηθώντας τους πάσχοντες, κατέληξε στην Ιερουσαλήμ, όπου και πέθανε από
πλευρίτιδα.
Ο δε Σ. Ευστρατιάδης γράφει τα εξής για την Αγία αυτή: «...Αυτή ήν επί της βασιλείας Ονωρίου (395 – 423), Ρωμαία πλούσια και εκ γένους περιφανούς και ενδόξου. Συζευχθείσα παρά την θέλησιν αυτής, απεσύρθη μετά τον θάνατον του ανδρός και των δύο αυτής τέκνων εις εν προάστειον της Ρώμης, επιμελουμένη των πτωχών, υποδεχόμενη τους ξένους, επισκεπτόμενη τους εξόριστους και εν φυλακαίς και θεραπεύουσα τους νοσούντας. Μετά την εκποίησιν των κτημάτων αυτής και διανομήν των προσόντων εις μονάς και εκκλησίας, δια της Αφρικής και Αλεξανδρείας κατέλαβε τα Ιεροσόλυμα και ενεκλείσθη εις πενιχρόν κελλίον εκεί έκτισε και μονήν εις ήνσυνήγαγεν ενενήκοντα παρθένους, εξ ιδίων δια την διατροφήν αυτών δαπανώσα, μικρόν ασθενήσασα εκ πλευρίτιδας, μετέλαβε των αχράντων μυστηρίων εκ των χειρών του Επισκόπου Ελευθερουπόλεως και ανεπαύθη εν Κυρίω".
Ο δε Σ. Ευστρατιάδης γράφει τα εξής για την Αγία αυτή: «...Αυτή ήν επί της βασιλείας Ονωρίου (395 – 423), Ρωμαία πλούσια και εκ γένους περιφανούς και ενδόξου. Συζευχθείσα παρά την θέλησιν αυτής, απεσύρθη μετά τον θάνατον του ανδρός και των δύο αυτής τέκνων εις εν προάστειον της Ρώμης, επιμελουμένη των πτωχών, υποδεχόμενη τους ξένους, επισκεπτόμενη τους εξόριστους και εν φυλακαίς και θεραπεύουσα τους νοσούντας. Μετά την εκποίησιν των κτημάτων αυτής και διανομήν των προσόντων εις μονάς και εκκλησίας, δια της Αφρικής και Αλεξανδρείας κατέλαβε τα Ιεροσόλυμα και ενεκλείσθη εις πενιχρόν κελλίον εκεί έκτισε και μονήν εις ήνσυνήγαγεν ενενήκοντα παρθένους, εξ ιδίων δια την διατροφήν αυτών δαπανώσα, μικρόν ασθενήσασα εκ πλευρίτιδας, μετέλαβε των αχράντων μυστηρίων εκ των χειρών του Επισκόπου Ελευθερουπόλεως και ανεπαύθη εν Κυρίω".
Απολυτίκιον. Ήχος δ’. Ταχύ προκατάλαβε.
Του πλούτου σκορπίσασα, τας μυριάδας σεμνή, τον πλούτον της χάριτος, δι’ εναρέτου ζωής, Οσία επλούτησας· συ γαρ δι’ εγκρατείας, και ζωής ισαγγέλου, σκεύος του Παρακλήτου, επαξίως εδείχθης· διο σε μακαρίζομεν, Μελάνη θεόληπτε.
Του πλούτου σκορπίσασα, τας μυριάδας σεμνή, τον πλούτον της χάριτος, δι’ εναρέτου ζωής, Οσία επλούτησας· συ γαρ δι’ εγκρατείας, και ζωής ισαγγέλου, σκεύος του Παρακλήτου, επαξίως εδείχθης· διο σε μακαρίζομεν, Μελάνη θεόληπτε.
Κοντάκιον.
Ήχος πλ. δ’.
Τη υπερμάχω.
Τη ισαγγέλω
πολιτεία σου δοξάσασα
Μήτερ
Μελάνη τον
λαμπρώς σε θαυμαστώσαντα
Ουρανίου
κατηξίωσαι ευκληρίας.
Αλλ’ ως
θείας απολαύουσα λαμπρότητος
Σκοτασμού αμαρτιών
ημάς απάλλαξον
Τους βοώντάς σοι, χαίροις Μήτερ ισάγγελε.
Τους βοώντάς σοι, χαίροις Μήτερ ισάγγελε.
Μεγαλυνάριον.
Έρωτι τω θείω την σην ψυχήν, πτερώσασα Μήτερ, ηγωνίσω ασκητικώς, και αντί του πλούτου, του επιγείουεύρες, Μελάνη μακαρία, όλβον ουράνιον.
Έρωτι τω θείω την σην ψυχήν, πτερώσασα Μήτερ, ηγωνίσω ασκητικώς, και αντί του πλούτου, του επιγείουεύρες, Μελάνη μακαρία, όλβον ουράνιον.
Isaia Inlaine, Roma
Ha vissuto negli anni in
cui il re era il padre, il secondo figlio del grande Teodosio. I suoi genitori,
nobili e benestanti, la sposarono in tenera età e acquisirono due figli. Ma
grandi prove l'aspettavano. Il cuore di sua madre ha spezzato la morte dei suoi
due figli. Dopo un po 'e all'improvviso, anche suo marito morì. E per riempire
l'amaro bicchiere di rimpianti, lei perde i suoi genitori. I momenti sono
difficili. Chi la consolerà? Ma chi altro? La Parola di Dio, che dice:
"speranza, misericordia, tristezza, impazienza, preghiera". Cioè, la
vostra speranza incrollabile nei beni futuri, che ti riempie di gioia e si
esalta per mostrare la pazienza nel dolore. E insisti sulla preghiera, continua
la Parola di Dio, da cui riceverai un grande aiuto nelle difficili circostanze
della tua vita.
Così l'inchiostro,
indifferente ai piaceri mondani, si ritirò in un cottage della tenuta, dove si
dedica allo studio e alla preghiera. Lì chiamò anche libri sacri e fu letto dai
fedeli. Ha dato tutta la sua fortuna per alleviare i poveri e gli ammalati.
E dopo aver visitato molti
luoghi aiutando i sofferenti, è finito a Gerusalemme, dove è morto di pleurite.
E il S. Efstratiades
scrive il seguente su questa Bibbia:" ... Questo amen sul Onorio regno
(395-423), romana ricca ed ex clamoroso genere e gloriosa. Nonostante la
volontà-accoppiato ad esso, viene ritirata dopo la morte di uomini e due figli
che nella periferia di Roma, epimeloumeni i poveri, accogliendo gli stranieri
che visitano la Esuli e le fylakais curate malato. Dopo ekpoiisin di questa
terra e distribuzione dei meriti in singoletto e chiesa per africani
Alessandria catturato Gerusalemme e enekleisthi nella cella Meager lì costruito
e Monastero di insynigagen novanta vergini su se stessi da un avanzamento della
stessa dapanosa, micron asthenisasa di pleurite, ha portato via i misteri
malvagi dalle mani del vescovo di Eleftheroupolis e è morto nel Signore ".
Apolytikion. Suono d '.
Velocemente anticipato.
Ricchezza skorpisasa, Tash
miriade modesta, la ricchezza della grazia, dalla vita virtuosa, eploutisas
Beati tu GAR da astinenza, e isangelou vita, utensile del Paraclito, o saggio
degnamente; stessi in makarizomen, inchiostro Theoliptos.
Kontakion. Sembra piatto d
'. Sono sopraffatto
Ti ho parlato nel tuo
stato di verità
Il signor Melanne lo ha
brillantemente ammirato
Uranio ti chiami duro.
Ma come uno splendore
divino godendo
Il nostro sacrificio dei
nostri peccati è sparito
Li benedica, mio caro
Mater.
Magnificat.
Erotic attaccato al anima
divina peccato, pterosasa madre igoniso
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου