«Αποκάλυψαν προς
Κύριον την οδόν σου και έλπισον επ’
αυτόν, και
αυτός ποιήσει».
Φανέρωσε
στον Κύριο με
εμπιστοσύνη τον δρόμο
και τις επιδιώξεις
και τις ανάγκες
της ζωής σου και έλπισε
σ’ Αυτόν και θα κάνει εκείνα
που ζητάς και χρειάζεσαι.
Μ’
αυτή την εμπιστοσύνη και ελπίδα,
ο Ιωακείμ
και η Άννα ικέτευαν
προσευχόμενοι τον Θεό να τους χαρίσει
παιδί, να το έχουν γλυκειά παρηγοριά στα γεράματά τους. Και την ελπίδα τους,
ο Θεός, την έκανε
πραγματικότητα. Τους
χάρισε την Παρθένο
Μαριάμ, που ήταν ορισμένη να γεννήσει
τον Σωτήρα του κόσμου και να λάμψει
σαν η πιο ευλογημένη
μεταξύ των γυναικών.
Ήταν
εκείνη, από την οποία έμελλε να προέλθει
Αυτός
που θα συνέτριβε
την κεφαλή του
νοητού όφεως.
Στην Παλαιά
Διαθήκη δόθηκαν οι
προτυπώσεις της Υπεραγίας Θεοτόκου.
Μία είναι
και η βάτος
στο Σινά, την οποία ενώ είχαν περιζώσει φλόγες φωτιάς, αυτή δεν καιγόταν. Ήταν
απεικόνιση της Παρθένου, που θα γεννούσε
τον Σωτήρα
Χριστό και
συγχρόνως θα διατηρούσε την παρθενία
της.
Έτσι, η Άννα και ο Ιωακείμ, που ήταν από το γένος του Δαβίδ, με την κραταιά ελπίδα που είχαν στον Θεό απέκτησαν απ’ Αυτόν το επιθυμητό δώρο, που θα συντροφεύει τον κόσμο μέχρι συντέλειας αιώνων.
Έτσι, η Άννα και ο Ιωακείμ, που ήταν από το γένος του Δαβίδ, με την κραταιά ελπίδα που είχαν στον Θεό απέκτησαν απ’ Αυτόν το επιθυμητό δώρο, που θα συντροφεύει τον κόσμο μέχρι συντέλειας αιώνων.
Απολυτίκιο.
Ήχος δ’.
Η γέννησίς σου Θεοτόκε, χαράν εμήνυσε πάση τη οικουμένη· εκ σου γαρ ανέτειλεν ο Ήλιος της δικαιοσύνης, Χριστός ο Θεός ημών· και λύσας την κατάραν, έδωκε την ευλογίαν· και καταργήσας τον θάνατον, εδωρήσατο ημίν, ζωήν την αιώνιον.
Η γέννησίς σου Θεοτόκε, χαράν εμήνυσε πάση τη οικουμένη· εκ σου γαρ ανέτειλεν ο Ήλιος της δικαιοσύνης, Χριστός ο Θεός ημών· και λύσας την κατάραν, έδωκε την ευλογίαν· και καταργήσας τον θάνατον, εδωρήσατο ημίν, ζωήν την αιώνιον.
Κοντάκιον. Ήχος δ’.
Ιωακείμ και Άννα ονειδισμού ατεκνίας, και Αδάμ και Εύα εκ της φθοράς του θανάτου, ηλευθερώθησαν Άχραντε, εν τη αγία Γεννήσει σου. Αυτήν εορτάζει και ο λαός σου, ενοχής των πταισμάτων, λυτρωθείς εν τω κράζειν σοι· Η στείρα τίκτει την Θεοτόκον, και τροφόν της ζωής ημών.
Ιωακείμ και Άννα ονειδισμού ατεκνίας, και Αδάμ και Εύα εκ της φθοράς του θανάτου, ηλευθερώθησαν Άχραντε, εν τη αγία Γεννήσει σου. Αυτήν εορτάζει και ο λαός σου, ενοχής των πταισμάτων, λυτρωθείς εν τω κράζειν σοι· Η στείρα τίκτει την Θεοτόκον, και τροφόν της ζωής ημών.
Μεγαλυνάριον.
Σήμερον γεννάται περιφανώς, εξ επαγγελίας, η Θεόνυμφος Μαριάμ, η προορισθείσα, τω Λόγω προ αιώνων· υμνήσωμεν ούν πάντες ταύτης την γέννησιν.
Σήμερον γεννάται περιφανώς, εξ επαγγελίας, η Θεόνυμφος Μαριάμ, η προορισθείσα, τω Λόγω προ αιώνων· υμνήσωμεν ούν πάντες ταύτης την γέννησιν.
The Birth of the Virgin
Mary
"They have revealed
your way to the Lord, and have hoped for him, and he will burn."
Show the Lord the way and
the aspirations and needs of your life with confidence and trust in Him and He
will do what you ask and need.
With this confidence and
hope, Joachim and Anna prayed for God to give them a child, to have sweet
comfort in their old age. And their hope, God, made it a reality. He gave them
the Virgin Mary, who was destined to give birth to the Savior of the world and
to shine as the most blessed among women. It was He from whom He was supposed
to come who would crush the head of the imaginary at all.
In the Old Testament the
precepts of the Virgin Mary were given. One is the bog in Sinai, which, while
flames had been surrounded by fire, was not burnt. It was a depiction of the
Virgin, who would give birth to Christ and at the same time maintain her
virginity.
Thus, Anna and Joakim, who
were of the descendants of David, with the high hope they had in God, received
from Him the desirable gift that would accompany the world to the end of
centuries.
Introit. Sound d.
Your birth, Theotokos,
gladly proclaimed all that was called; by you the Sun of righteousness, Christ
our God, raised you up;
It's close. Sound d.
Joachim and Anna, born of
childlessness, and Adam and Eve free from death, Acrante, in the sacredness of
your Nativity. Your people too, celebrating guilt, celebrate it, deliver them
in their shame; Infertility nourishes Theotokos, and feeds on our lives.
Magnificent.
Today, by profession,
Theonimus Mariam, the one destined for centuries, is born by profession; they
all commemorate his birth.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου