12/2/20

Η Οσία Μαρία η μετονομασθείσα Μαρίνος


Η   Οσία   Μαρία που αντιπροσωπεύει ίσως το πιο διαδεδομένο παράδειγμα του  «ιερού  θρύλου» της γυναίκας που αφιερώνεται   στη μοναστική άσκηση κάτω από μία ανδρική μεταμφίεση και που μνημονεύεται    στο   Συναξάρι   της   Κωνσταντινουπόλεως, αλλά θεωρούν   ότι   έζησε τον 5ο αιώνα μ.Χ., με βάση ουσιαστικά τη Μαρωνιτική παράδοση που τοποθετεί  τον τόπο  ασκήσεώς της στη  σπηλιά   Qanubin,   στην   πεδιάδα   της   Qadisa   στο   βόρειο   Λίβανο,   και   άλλοι   τον   7ο   αιώνα   μ.Χ.   και   σε   Αιγυπτιακή  περιοχή.
Οι   Συναξαριστές  διηγούνται   ότι   η   Οσία,   επιθυμώντας  την μοναστική   ζωή,    μεταμφιέσθηκε σε άνδρα και κατέφυγε μετά του πατρός   της   Ευγενίου,   που  είχε  μείνει   χήρος,  σε μοναστήρι.   Όταν κάποτε η Αγία κατέλυσε, με άλλους μοναχούς, σε πανδοχείο, την κατηγόρησαν   ότι   διέφθειρε   την   κόρη   του   ξενοδόχου,   η   οποία όμως   είχε   διαφθαρεί   από    έναν   στρατιώτη.   Η   Αγία    όχι   μόνο υπέμεινε    το  όνειδος, τις προσβολές και τις διώξεις με σιωπή  και  υπομονή,   αλλά    και   το   παιδί    που   γεννήθηκε   το   δέχθηκε   ως   δικό   της   και    το  διέτρεφε έξω από τη μονή επί  τριετία,   αφού   οι μοναχοί  την έβγαλαν έξω  της   μονής   ως   αμαρτωλή.   Όταν,   μετά   την   οσιακή   κοίμησή   της    φανερώθηκε   ότι    ήταν  γυναίκα   οι  μοναχοί  που   πριν    λίγο   την   αποκαλούσαν   αθλία   την   μακάρισαν για   την   αρετή   και   την   πνευματική   της    ανδρεία    και  την θεώρησαν   Οσία.
Στο   μηναίο    αναφέρεται    χαρακτηριστικά:

Στολή    Μαρίνον   μαρτυρεί    την   Μαρίαν,
Ταφή   Μαρίαν   δεικνύει    τον   Μαρίνον.

Hosea Maria is the renamed Marinos

Hosea Maria, perhaps representing the most widespread example of the "sacred legend" of a woman dedicated to monastic practice under a masquerade and mentioned in the Synaxari of Constantinople, but considered to have lived in the 5th century AD, the Maronite tradition of locating it in the Qanubin cave, in the plain of Qadisa in northern Lebanon, and others in the 7th century AD. and in the Egyptian region.
The co-conspirators tell that Hosea, wishing for a monastic life, disguised himself as a man and fled with his widowed father, Eugene, to a monastery. When the Saint once housed a hostel with other monks, she was accused of corrupting the hotelier's daughter, who had been corrupted by a soldier. The saint not only endured the drowsiness, the insults and the persecutions with silence and patience, but also the child that was born accepted her and fed her outside the monastery for three years, after the monks had taken her out of the monastery as a sinner. When, after she fell asleep, she was revealed to be a woman by the monks who had just recently called her misery, and blamed her for her virtue and her spiritual bravery, and considered Hosea.
The monthly features:

Marinon costume testifies to Marian,
Marian buries shows Marino.

Δεν υπάρχουν σχόλια: