Όταν
οι Μάγοι δεν επέστρεψαν στον Ηρώδη να του πουν που είναι
ο Χριστός, ο πονηρός αυτός βασιλιάς μηχανεύθηκε άλλο
σχέδιο για να εξοντώσει
το Θείο Βρέφος.
Είχε ακούσει
ότι, σύμφωνα με τις Γραφές,
τόπος γέννησης του
Χριστού θα ήταν η Βηθλεέμ. Επειδή όμως δεν γνώριζε
ποιος ήταν ο Ιησούς
αν βρισκόταν μέσα
στη Βηθλεέμ
ή
στα περίχωρά
της και επειδή
συμπέρανε
ότι το παιδί θα ήταν κάτω από δυο
χρονών, έδωσε διαταγή
να σφαγούν όλα τα παιδιά
της
Βηθλεέμ και των περιχώρων
της, μέχρι της ηλικίας των δύο ετών.
Η σφαγή έγινε ξαφνικά, ώστε να μη μπορέσουν οι
οικογένειες να απομακρυνθούν με τα βρέφη
τους. Και οι δυστυχισμένες
μητέρες είδαν να σφάζονται τα παιδιά τους μέσα στις ίδιες
τις αγκαλιές τους.
Η χριστιανική Εκκλησία, πολύ σωστά ανακήρυξε Άγια τα σφαγιασθέντα αυτά παιδιά, διότι πέθαναν σε μία αθώα ηλικία και υπήρξαν κατά κάποιο τρόπο οι πρώτοι μάρτυρες του χριστιανισμού. Μπορεί βέβαια να μη βαπτίσθηκαν εν ύδατι, βαπτίσθηκαν όμως, μέσα στο ίδιο ευλογημένο αἷμα του μαρτυρίου τους.
Η χριστιανική Εκκλησία, πολύ σωστά ανακήρυξε Άγια τα σφαγιασθέντα αυτά παιδιά, διότι πέθαναν σε μία αθώα ηλικία και υπήρξαν κατά κάποιο τρόπο οι πρώτοι μάρτυρες του χριστιανισμού. Μπορεί βέβαια να μη βαπτίσθηκαν εν ύδατι, βαπτίσθηκαν όμως, μέσα στο ίδιο ευλογημένο αἷμα του μαρτυρίου τους.
Απολυτίκιον.
Ήχος
α’. Τον τάφον σου Σωτήρ.
Ως θύματα δεκτά, ως νεόδρεπτα ῥόδα, και θεία απαρχή, και νεόθυτοι άρνες, Χριστώ ώσπερ νήπιον, γεννηθέντι προσήχθητε, αγνά Νήπια, την του Ηρώδου κακίαν, στηλιτεύοντα, και δυσωπούντα απαύστως, υπέρ των ψυχών ημών.
Ως θύματα δεκτά, ως νεόδρεπτα ῥόδα, και θεία απαρχή, και νεόθυτοι άρνες, Χριστώ ώσπερ νήπιον, γεννηθέντι προσήχθητε, αγνά Νήπια, την του Ηρώδου κακίαν, στηλιτεύοντα, και δυσωπούντα απαύστως, υπέρ των ψυχών ημών.
Κοντάκιον
Ήχος πλ. β’. Την υπέρ ημών.
Εν τη Βηθλεέμ, τεχθέντος του Βασιλέως, εξ Ανατολών, συν δώροις ήκασι Μάγοι, δι’ αστέρως εξ ύψους οδηγούμενοι, αλλ’ Ηρώδης εκταράσσεται, και θερίζει τα Νήπια, ώσπερ σίτον οδυρόμενος· ότι το κράτος αυτού, καθαιρείται ταχύ.
Εν τη Βηθλεέμ, τεχθέντος του Βασιλέως, εξ Ανατολών, συν δώροις ήκασι Μάγοι, δι’ αστέρως εξ ύψους οδηγούμενοι, αλλ’ Ηρώδης εκταράσσεται, και θερίζει τα Νήπια, ώσπερ σίτον οδυρόμενος· ότι το κράτος αυτού, καθαιρείται ταχύ.
Μεγαλυνάριον.
Βρέφη απειρόκακα και αγνά, τω εκ της Παρθένου, νηπιάσαντι εκοντί, ήχθησαν σφαγέντα, ως άμωμοι θυσίαι· διο την του Ηρώδου, κακίαν φύγωμεν.
Βρέφη απειρόκακα και αγνά, τω εκ της Παρθένου, νηπιάσαντι εκοντί, ήχθησαν σφαγέντα, ως άμωμοι θυσίαι· διο την του Ηρώδου, κακίαν φύγωμεν.
The Holy Infants (about
14,000) who were slaughtered by Herod's order
When the Magi did not
return to Herod to tell him where Christ is, this wicked king devised another
plan to exterminate the Divine Infant.
He had heard that according
to the Scriptures, the birthplace of Christ would be Bethlehem. However,
because he did not know who Jesus was in Bethlehem or its surroundings, and
because he concluded that the child would be under two years of age, he ordered
that all children of Bethlehem and its surroundings be slaughtered until the
age of two. .
The slaughter was carried
out suddenly so that families could not be removed with their infants. And the
unhappy mothers saw their children slaughtered in their own hugs.
The Christian Church very
rightly proclaimed Saints these slaughtered children because they died at an
innocent age and were in some way the first witnesses of Christianity. They may
not have been baptized in water, but they have been baptized in the same
blessed blood of their martyr.
Absolutely. Sound a '.
Your grave Savior.
Accepted as the victims,
as the Iodos of Iodas, and the Divine beginnings, and the newly born Arnas,
Christ Osper Nippon, you were born, pure Infants, of Herod the Evil, the
Sustainer, and the most unpleasant of the souls.
Nearby Sound b. For us.
At Bethlehem, set up by
the King, from the East, plus gifts and a Magi, riding at a high altitude, but
Herod is agitated, and beats the Toddlers in a pounding torment; that state is
swiftly abolished.
Magnificent.
Infant infirm and pure
infants, from infancy to infancy, were slaughtered as innocent sacrifices;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου