24/5/11

Παρουσίαση της αξίας του βιβλίου ''ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ''

Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζω σήμερα στους αγαπητούς αναγνώστες και φίλους του facebook το δεύτερο σύγγραμμά μου που έχει ως τίτλο ''ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ'' και δίνει το κατά δύναμιν χρήσιμες οδηγίες στα νέα ζευγάρια πως θα επιλέγουν τον σύντροφο της ζωής τους, αλλά και στα ήδη ανδρόγυνα πως να ζουν αρμονικά προκειμένου να ζουν αρμονικά και να μην οδηγηθούν στο διαζύγιο.

Όσοι θέλουν να το προμηθευτούν μπορούν να προμηθεύονται από μένα και να μου τηλεφωνούν για να τους στέλνω με αντικαταβολή. Τιμάται 9 ευρώ. Τα τηλέφωνά μου είναι 6983672228 και 6976697832
Το βιβλίο αυτό, όχι επειδή το έγραψα εγώ, προς Θεού, κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι χρήσιμο για όλες τις ηλικίες. Και θέλω να με πιστέψετε φίλοι μου, η  τιμή που έβαλα ίσα ίσα ισοσκελίζει τα έξοδα της εκτυπώσεως του βιβλίου. Δεν θα επιμείνω περισσότερο για να πω τα περιεχόμενα γιατί ελπίζω πως θα βρεθούν άνθρωποι που θα θελήσουν να το προμηθευτούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: