20/5/11

Ιω. 8,21-30

21 Επεν ον πλιν ατος ησος· γ πγω κα ζητσετ με, κα ν τ μαρτίᾳ μν ποθανεσθε· που γ πγω, μες ο δνασθε λθεν.
22 λεγον ον ο ουδαοι· μτι ποκτενε αυτν, τι λγει, που γ πγω, μες ο δνασθε λθεν;
23 Κα επεν ατος· μες κ τν κτω στ, γ κ τν νω εμ· μες κ το κσμου τοτου στ, γ οκ εμ κ το κσμου τοτου.
24 Επον ον μν τι ποθανεσθε ν τας μαρταις μν· ἐὰν γρ μ πιστεσητε τι γ εμι, ποθανεσθε ν τας μαρταις μν.
25 λεγον ον ατ· σ τς ε; κα επεν ατος ησος· τν ρχν τι κα λαλ μν.
26 Πολλ χω περ μν λαλεν κα κρνειν· λλ' πμψας με ληθς στι, κγ κουσα παρ' ατο, τατα λγω ες τν κσμον.
27 Οκ γνωσαν τι τν πατρα ατος λεγεν.
28 Επεν ον ατος ησος· ταν ψσητε τν υἱὸν το νθρπου, ττε γνσεσθε τι γ εμι, κα π' μαυτο ποι οδν, λλ καθς δδαξ με πατρ μου, τατα λαλ.
29 Κα πμψας με μετ' μο στιν· οκ φκ με μνον πατρ, τι γ τ ρεστ ατ ποι πντοτε.
30 Τατα ατο λαλοντος πολλο πστευσαν ες ατν.

Απόδοση στη Νεολληνική
21 Kατόπιν, τους είπε πάλι ο Iησούς: �Eγώ αναχωρώ, και τότε, και θα με αναζητήσετε και μέσα στην αμαρτία σας θα πεθάνετε. Όπου πηγαίνω εγώ, εσείς δεν μπορείτε να έρθετε�. 22 Έλεγαν, λοιπόν, οι Iουδαίοι: �Mήπως πρόκειται να αυτοκτονήσει και λέει: Eκεί που πηγαίνω εγώ, δεν μπορείτε εσείς να έρθετε�; 23 Tους είπε τότε: �Eσείς κατάγεστε από εδώ κάτω, εγώ κατάγομαι από ψηλά. Eσείς είστε από τον κόσμο αυτό, εγώ δεν είμαι από τον κόσμο αυτό. 24 Σας είπα, λοιπόν, ότι θα πεθάνετε μέσα στις αμαρτίες σας, γιατί πράγματι, αν δεν πιστέψετε ότι Eγώ Eίμαι, θα πεθάνετε μέσα στις αμαρτίες σας�. 25 Tον ρωτούσαν λοιπόν: �Eσύ ποιος είσαι;� Kαι τους απάντησε: �Kατ' αρχήν, ακόμα και που σας μιλώ δεν το αξίζετε! 26 Πολλά έχω να πω για σας και να σας κατακρίνω. Όμως εκείνος που με απέστειλε είναι αδιάψευστος, κι εγώ όσα άκουσα από εκείνον, αυτά λέω στον κόσμο�. 27 Eκείνοι όμως δεν κατάλαβαν ότι τους μιλούσε για τον Πατέρα. 28 Tους είπε τότε ο Iησούς: �Όταν θα υψώσετε το Γιο του Aνθρώπου, τότε θα μάθετε ότι Eγώ Eίμαι, και ότι από μόνος μου δεν κάνω τίποτε, αλλά τα λέω αυτά όπως με δίδαξε ο Πατέρας μου. 29 Kι αυτός που με απέστειλε είναι μαζί μου. Δε με εγκατέλειψε μόνο μου ο Πατέρας, γιατί εγώ κάνω πάντοτε όσα είναι αρεστά σ' αυτόν�. 30 Όταν τα έλεγε αυτά ο Iησούς, πίστεψαν πολλοί σ' αυτόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: