20/5/11

Ιω. 8,12-20

12 Πλιν ον ατος ησος λλησε λγων· γ εμι τ φς το κσμου· κολουθν μο ο μ περιπατσ ν τ σκοτίᾳ, λλ' ξει τ φς τς ζως.
13 Επον ον ατ ο Φαρισαοι· σ περ σεαυτο μαρτυρες· μαρτυρα σου οκ στιν ληθς.
14 πεκρθη ησος κα επεν ατος· κν γ μαρτυρ περ μαυτο, ληθς στιν μαρτυρα μου, τι οδα πθεν λθον κα πο πγω· μες δ οκ οδατε πθεν ρχομαι πο πγω.
15 μες κατ τν σρκα κρνετε· γ ο κρνω οδνα.
16 Κα ἐὰν κρνω δ γ, κρσις μ ληθς στιν, τι μνος οκ εμ, λλ' γ κα πμψας με πατρ.
17 Κα ν τ νμ δ τ μετρ γγραπται τι δο νθρπων μαρτυρα ληθς στιν.
18 γ εμι μαρτυρν περ μαυτο, κα μαρτυρε περ μο πμψας με πατρ.
19 λεγον ον ατ· πο στιν πατρ σου; πεκρθη ησος· οτε μ οδατε οτε τν πατρα μου· ε μ δειτε, κα τν πατρα μου δειτε ν.
20 Τατα τ ρματα λλησεν ησος ν τ γαζοφυλακίῳ, διδσκων ν τ ερ, κα οδες πασεν ατν, τι οπω ληλθει ρα ατο.

Απόδοση στη Νεοελληνική
12 Tους μίλησε, λοιπόν, ξανά ο Iησούς και είπε: �Eγώ είμαι το φως του κόσμου. Όποιος ακολουθεί εμένα, δε θα περπατήσει στο σκοτάδι αλλά θα έχει το φως της ζωής�. 13 Tου είπαν τότε οι Φαρισαίοι: �Eσύ γίνεσαι μάρτυρας του εαυτού σου, άρα η μαρτυρία σου δεν είναι αληθινή�. 14 Aποκρίθηκε ο Iησούς και τους είπε: �Kι αν ακόμα γίνομαι μάρτυρας του εαυτού μου, η μαρτυρία μου είναι αληθινή, γιατί ξέρω από πού ήρθα και πού πηγαίνω. Eσείς όμως δεν ξέρετε από πού έρχομαι κι ούτε πού πηγαίνω. 15 Eσείς κρίνετε σύμφωνα με τις φυσικές σας παρορμήσεις. Eγώ δεν κρίνω κανέναν. 16 Mα κι αν ακόμα κρίνω, η κρίση η δική μου είναι στ' αλήθεια δίκαιη, γιατί δεν είμαι μόνος, αλλά είμαστε εγώ και ο Πατέρας που με απέστειλε. 17Άλλωστε, ακόμα και στο δικό σας το νόμο είναι γραμμένο ότι η μαρτυρία δύο ανθρώπων είναι αληθινή. 18 Eίμαι εγώ που δίνω μαρτυρία για τον εαυτό μου και παράλληλα δίνει τη μαρτυρία του για μένα ο Πατέρας ο οποίος με απέστειλε�. 19 Tον ρωτούσαν, λοιπόν: �Πού είναι ο Πατέρας σου;� O Iησούς αποκρίθηκε: �Oύτε εμένα ξέρετε ούτε τον Πατέρα μου. Aν ξέρατε εμένα, θα ξέρατε και τον Πατέρα μου�. 20 Aυτά είπε ο Iησούς, καθώς δίδασκε στο χώρο του θησαυροφυλακίου μέσα στο ναό, και κανένας δεν τον συνέλαβε, γιατί δεν είχε έρθει ακόμα η ώρα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: