20/3/19


Η   αγάπη   του   Θεού   (είναι   αιώνια,   36)[1] – (η   αγάπη  του  Θεού  και  το   έλεός    Του,  103)-     αγάπη   του   Θεού   Ψ.62) -     αγάπη             του Θεού   ως   αρετή,   132).
Αγίου   Πνεύματος,  έλλαμψη  (άκτιστο  Φως)[2],  12 (4),  118 (18),  4  (7).[3]
Αγροτικές   σοδιές   να  πάνε  καλά.   80, 65.
Άγχος,   αντιμετώπιση.  106  (στ.  1,4,6,810,14,19,28). 51  (στ.10).   31  (στ. 1,5-7).   33  (5).   117  (5).  16  (15).   118  (109)[4].
Αγωνίας   κραυγή   σε  ώρα  κινδύνου.   3, 6
Αδιεξόδων   λύτρωση.  123
Άδικα,   (οι)   (-κία), (άδικα διωχθέντες να αποκατασταθούν, 35)- (άδικη μήνυση.  10) -   αδικία  αυτού  του  κόσμου,   73) άδικα  όταν  μας στενοχωρούν   οι   άνθρωποι  του  κακού,  10) -     (να  αναλάβει  ο  Θεός, 149)- (άδικοι,   αμετανόητοι  να  τιμωρηθούν,  37, 94)- (άδικοι  βασανισμοί, 10, 90)-  (αδικοφυλακισμένοι  να  δικαιωθούν,  32)- (αντιμετώπιση,  73)-   ("ο  δε  αγαπών         την  αδικίαν  μισεί  την   εαυτού  ψυχήν".  10(5)[5].


The love of God (is eternal, 36) - (the love of God and His mercy, 103) - (the love of God Ps.62) - (the love of God as virtue, 132).
The Holy Spirit, diminution (uncreated Light), 12 (4), 118 (18), 4 (7).
Agricultural crops to go well. 80, 65.
Stress, treatment. 106 (f. 1,4,6,810,14,19,28). 51 (f.10). 31 (f. 1.5-7). 33 (5). 117 (5). 16 (15). 118 (109).
Anxious scream at a time of danger. 3, 6
Deadlock redemption. 123
(Unjustly prosecuted to be restored, 35) - (unjust lawsuit, 10) - (the injustice of this world, 73) unfairly when we are troubled by the people of evil, 10) - (to take over (unjust, unwise to be punished, 37, 94) - (unfair torture, 10, 90) - (unfaithful to be righteous, 32) - (treating, 73) soul self. "10 (5).


[1] "Στην   αγάπη  του  Θεού  θα  παρακινείται   η  καρδιά  σου  όταν  δεν   ξεχνάς  όλες  τις ευεργεσίες  Του.  Ψ.102  (στίχ. 2)  (Άγιος    Μάρκος   Ασκητής,  φιλοκ. τ. α,  έκδ.  Περιβόλι  της Παναγίας,  σελ.  168).
"Να  μισείτε  τα  πονηρά".  Ψ. 96  (10).   (Άγιος   Ησύχιος,   φιλοκ.  τ.  α,   σελ.   182)
[2] Είναι  ενέργεια  της  ακτίστου  θείας  Χάριτος. Η  Θεοποιός  δωρεά  του  Παναγίου Πνεύματος   που   είναι   Φως  απόρρητο,  άκτιστο.  Είναι  η  δόξα  της  θείας  φύσεως,  η καλλονή  του  μέλλοντος  αιώνος .(Αρχ.  Ιερ.  Βλάχου,  Ορθόδοξη   ψυχοθεραπεία,   Ι. .Μονή τιμίου  Σταυρού,   Έδεσσα,  1986.   σελ.  198,   328)
[3] (Άγιος   Μακάριος,   φιλοκ.   τ.γ,   σελ . 309)
[4] Άγχος,   κατά  τον  άγιο  Ισαάκ  τον  Σύρο   είναι,   η   είσοδος   στο  σκοτισμό   του  νου -πνίγεται   η  ψυχή   μας·   (λόγ.  νζ),  ψυχικός   πνιγμός   που   είναι   γεύση   της   γέενας. Από  αυτό  επέρχεται  το  πνεύμα  της  παραφροσύνης  από  το  οποίο  πηγάζουν  μύριοι πειρασμοί·  η  σύγχυση,  ο  θυμός, η  βλασφημία, η  μεμψιμοιρία,  οι  διεστραμμένοι λογισμοί,  η  μετακίνηση  από  τόπο  σε  τόπο.  Αιτία  είναι  η  αμέλεια  και  η  θεραπεία για  να  βρει  η  ψυχή  παρηγοριά   είναι   η   ταπεινοφροσύνη  της   καρδιάς.  Ανάλογα  με το   μέτρο της  ταπεινοφροσύνης σου   δίδεται  και  η  υπομονή στις συμφορές σου", (λόγ. μστ).  Θεραπεία: "Η  ταπείνωση συνάζει  την ψυχή στην ησυχία  και  την  κάμνει  να συνελίσσεται  στον  εαυτό  της,  (λόγ. πα). Η  βίωση  τουμ  άγχους  είναι  διασκορπισμός της  ψυχής  και  άγνοια  της  εσωτερικότητος, η  ταπείνωση  συνάγει  την  ψυχή  εντός αυτής.  (Ιωάν. Κορναράκης,  "ανταύγειες  της  πατερικής  ερήμου",   εκδ.  Κυριακίδη,  Θεσ/κη,  1986 σελ.  62).
Το  άγχος  δημιουργείται   από  την  απομάκρυση  από  την  Πατερική  διδασκαλία.
Συζήτηση  με  τον  Γ. Παΐσιο:
-Γέροντα,  νιώθω  μια  ανασφάλεια, έχω  άγχος.
-Ασφαλίσου, βρε  παιδάκι μου, στον Θεό. Μόνον την ασφάλεια του  αυτοκινήτου ξέρεις; Την   ασφάλεια του  Θεού  δεν την ξέρεις; Κάνε τον σταυρό  σου και πριν κάνεις ο, τιδήποτε, πες:  "Χριστέ μου, Παναγία  μου,  βοήθησέ  με".  Υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια  από  την  εμπιστοσύνη  στον  Θεό;  Όταν  ο   άνθρωπος  εμπιστεύεται  τον εαυτό  του  στον  Θεό,  δέχεται συνέχεια από τον Θεό βενζίνη "σούπερ"  και  το πνευματικό  του   όχημα δεν σταματάει ποτέ· τρέχει συνέχεια. Όσο μπορείς, να προσέχεις,  να  προσεύχεσαι  και  να   εμπιστεύεσαι   στον     Θεό,   και  Εκείνος    θα  σε  βοηθήσει  σε  κάθε  σου  δυσκολία.  Απλοποίησε  την   ζωή    σου   με    την  απόλυτη εμπιστοσύνη  στον  Θεό,  για  να  ελευθερωθείς  από  το  άγχος  και  την  αγωνία.  (Αγ.  Παϊσίου,    Πνευματική   αφύπνιση,  λόγοι,  βλ. Ι.  Ησυχαστήριο   αγ.  Ιωάννης  ο  Θεολόγος". Σουρωτή   Θεσ/κη  1999,  σελ. 270).
[5]  άγιος  Γρηγόριος  ο  Παλαμάς  λέγει  για  τα  πάθη,  ότι:  "εκείνος  που  αγαπά  την αδικία  μισεί  την  ψυχή  του,  ξεσχίζοντας  και  αχρηστεύοντας  το  κατ'  εικόνα  Θεού΄" που  έχει,  παθαίνει  κάτι  παραπλήσιο  μ' εκείνους  που  από  παραφροσύνη  χωρίς  να  το  αισθάνεται, καταστρέφει και κατεσχίζουν ελεεινά τις σάρκες τους.. .κατασυντρίβοντας   ανόητα  τον   εσωτερικό  τριαδικό  και  υπερκόσμιο  τριαδικό  (νου, λόγο  και  πνεύμα),  στολισμό   της   ψυχής   του,   τον   οποίο   δημιουργεί   η   αγάπη. Γιατί  κι'  αυτός  χωρίς  να  το  αισθάνεται,    καταστρέφει   και   καταξεσχίζει   αθλιότατα την   έμφυτη  καλλονή  του".  (Φιλοκ. τ. ό. παρ. μ,  σελ.307).
"Πάθος  λέγεται,  όταν  η  αμαρτία  επαναλαμβάνεται    συχνά   και   εμφωλεύει   πολύ καιρό   μέσα   στη   ψυχή   μας,   είναι   ζόφωση   και   αχρείωση  του  κατ'  εικόνα,   της καλλονής   του  Θεού".   (Σεβ. .   Ιερ. Βλάχου,   Ορθόδοξη    ψυχοθεραπεία,   Ι. Μ.   Τιμίου Σταυρού,   Έδεσσα,   1986,   σελ. 232).

"In the love of God will your heart be urged when you do not forget all His benefits." (Mark II, verse 2, St. Marcos Ascius, ed., Perivoli of Our Lady, p.
"Hate the Evil". W. 96 (10). (Saint Ishii, p. 182)
  It is the energy of the uncreated divine Grace. The God-given donation of the Holy Spirit is Light, uncreated. It is the glory of the divine nature, the beauty of the future century. (Archbishop Vlachus, Orthodox psychotherapy, I. The Cross of Honor, Edessa, 1986, pp. 198, 328)
  (Saint Makarios, p. 309)
  Stress, according to St. Isaac the Syrian, is the entrance to the darkness of the mind; our soul is burnt; (ver.), Psychic choking which is the taste of the genie. From this comes the spirit of insanity that gives rise to mythical temptations; confusion, anger, blasphemy, mischievousness, perverted calculus, moving from place to place. Cause is negligence and healing to find the soul consolation is the humbleness of the heart. Depending on the measure of your humbleness, you are also given patience in your misfortunes. "Treatment:" Humiliation draws the soul to quietness and makes it self-conscious, "he says. The experience of your anxiety is the dispersion of the soul and the ignorance of the interior, the humiliation draws the soul into it. (John Kornarakis, "the reflections of the patristic desert", Kyriakidis, Thessaloniki, 1986, p. 62).
Stress is created by the removal from the Patristic teaching.
Discussion with G. Paisios:
-Berry, I feel insecure, I have anxiety.
-Sure, my child, to God. Only car insurance do you know? Do not you know God's security? Make your cross and before you do anything, say, "Christ, my Lady, help me." Is there more security than trusting God? When man trusts himself to God, he receives continuously from God "super" gas and his spiritual vehicle never stops; he runs continuously. As long as you can, be careful, pray and trust God, and He will help you in all your difficulties. Simplify your life with absolute trust in God, to be free from anxiety and anxiety. (St. Paisius, Spiritual Awakening, Reasons, see I. The Hierarchy of St. John the Theologian ", Souroti Thessalonikis 1999, p. 270).
  "Saint Gregory Palamas says of passions:" He who loves injustice hates his soul by breaking and disposing of the image of God "that he has, suffers something similar to those who from insanity without feeling it , destroys and devastates their flesh ... foolishly deflecting the inner Trinity and the Trinitarian inner (mind, spirit and spirit), the adornment of his soul, which is created by love, because even without feeling it, nourishes and sheds light on his innate beauty ". (Philokovo, p. 307, p. 307).
"Passion is said when sin is often repeated and takes a long time in our soul, it is a debauchery and a degradation of the image of the beauty of God." (Rev. Ier. Vlachus, Orthodox Psychotherapy, I. M. Timios Stavros, Edessa, 1986, p. 232).

Δεν υπάρχουν σχόλια: